Monday 26 November 2012

KELAS DURIAN CREPE

Assalamualaikum,

Hari ini 27hhb Nov adalah hari terakahir saya buat durian crepe. Sejak mula open for order sampai hari ini memang tak henti-henti orang order durian crepe. Alhamdulillah pada sambutan yang diberikan. Ramai yang bagi feedback durian crepe saya sangat sedap! Duriannya sangat terasa dan fillingnya sungguh sedap! Saya terpaksa stop sementara dari buat durian crepe kerana nak bagi laluan pada tempahan kek untuk hujung minggu ini. Saya juga akan mula bercuti pada 30hb Nov hingga 5 Dec 2012 kerana anak buah berkahwin.

TEMPAHAN DURIAN CREPE AKAN DIBUKA SEMULA PADA 6HB DECEMBER 2012.

Sesiapa yang berminat untuk belajar buat durian crepe bolehlah join kelas saya. Durian crepe yang menggunakan 5 jenis tepung dan creamy custartd filling yang sungguh sedap. Bukan hanya melihat saya membuat crepe malah anda berpeluang membuat crepe dan membungkus crepe sendiri.

Kelas: DURIAN CREPE
Tarikh : 8hb Dec 2012 (Sabtu)
Masa : 10.00 pagi hingga 1.00 tengahari
Yuran: RM70.00 seorang
Tempat : 14, Jalan 5C/9, Seksyen 5, Bandar Baru Bangi.
Jamuan ringan disediakan.

Tempat terhad! Sila tempah kelas dengan segera untuk mengelakkan anda kecewa.
Untuk memastikan tempat anda memang ada, sila buat pembayaran deposit sebanyak RM 40 ke akaun maybank : 112026647589 atas nama Nor Hayati Ibrahim. Selepas bank in sila sms saya . No hp saya ialah 0122733214.

No comments:

Post a Comment