Wednesday 14 November 2012

DURIAN CREPE OH DURIAN CREPE

Assalamualaikum,

Sungguh saya tak sangka penangan Durian Crepe ini sungguh hebat. Walaupun saya hanya promote sekali dalam blog dan fb tapi telefon saya asyik berdering aje sepanjang minggu ini. Customer tanya nak order crepe. Selain internet, iklan dari mulut ke mulut banyak membantu marketing saya sampaikan dalam minggu ini saya kena mengadap crepe sehari suntuk demi memenuhi permintaan customer. Itu pun ramai yang kecewa sebab tak ada stock.

Oleh kerana sambutan terhadap durian crepe sangat luar biasa maka saya sedia menerima tempahan sepanjang minggu ini.  Anda boleh membuat tempahan untuk pick up hari Sabtu(17hb) dan Ahad (18hb) ini. Self pick up di rumah saya di seksyen 5 Bandar Baru Bangi.after 3pm, Untuk tempahan sms saya di
0122733214                                                                                                                                          

 
Kualiti durian yang digunakan sangat mempengaruhi kesedapan crepe Durian.

Saya menggunakan durian kampung yang berkualiti dan juga durian gred D24

Crepe durian yang baru selesai digulung


Satu bekas 6 pcs harganya RM10. Durian crepe ini tak perlu dimasak  lagi. Boleh terus makan begitu  saja tetapi biarlah ianya dalam keadaan sejuk  barulah sedap
dimakan.

No comments:

Post a Comment