Showing posts with label Kek Buah Kukus. Show all posts
Showing posts with label Kek Buah Kukus. Show all posts

Monday, 25 February 2013

KEK BUAH KUKUS

Assalamualaikum,

Entry kali ini nak tunjukkan gambar-gambar tempahan kek buah kukus. Khatijah dari kajang tempah 8 biji kek buah kukus untuk majlis aqiqah. Sebiji kek dipotong kepada 40pcs untuk dimasukkan dalam goodies bag. Thank you Khatijah for the order. Jom layan.


 
Kukus selama 4 jam dalam loyang 8" x 8" bukan dalam bekas plastik.
 
 
Ambik masa 2 hari untuk  mengukus 8 biji kek buah kukus

Sedia untuk dipotong

Siap dipotong dan dipack dalam plastik dan seal dgn sealer.
 
 

 
Gambar dari dekat kek telah dibungkus.

Monday, 4 June 2012

ANEKA TEMPAHAN

Assalamualaikum,

Alhamdulillah dengan rezeki yang Allah kurniakan. Minggu lepas nak terlepek saya dengan tempahan yang tak menang tangan dibuatnya. Ada tempahan yang terpaksa saya tolak kerana tempahan untuk hari tersebuat telah terlalu padat.Saya minta maaf banyak2 pada tempahan yang tak dapat saya tunaikan


Izan dari Shah Alam tempah empat loyang kek buah bakar
Dua biji blueberry marble cheese brownies ini tempahan dari Izan juga.

Dua kotak cream puff tempahan dari Ida

Baked Oreo Cheesecake ini juga tempahan dari Ida

Dua kotak cream puff ini tempahan oleh Aini Seksyen 3,  BBB

Cup cake coklat tempahan Ela dari Beranang

Cup cake oren ini juga tempahan dari Ella. Jumlah dua jenis cup cake yang ditempah Ela ialah 150 pcs. Tak sempat ambik gambar final packing sebab Ela dah datang nak ambik tempahannya sedangkan packing tak siap lagi. Kelam kabut punya pasal sampai tak sempat ambik gambar.

Cheesetart ini juga ditempah oleh Ela untuk hantaran pertunangan

Ela tempahkan untuk pihak lelaki dan perempuan.

Baked oreo cheesecake untuk hantaran pertunangan Ela.

Kek buah kukus tempahan Hafizah

Baked Oreo Cheesecake tempahan tempahan Kak Zaiton

Tiga kotak cream puff tempahan ustazah Raudah.



Saturday, 10 December 2011

KEK BUAH KUKUS DAN CHOCOLATE CHIP BANANA MUFFINS

Kek buah kukus yang ditempah oleh Lydia. Ini merupakan kali kedua Lydia tempah kek buah kukus dari saya. Terima kasih lydia.

 Kek buah kukus yang moist dan sedap.
Size 8".
 Berat 1.3kg.
Harga RM50.00

Chocolate chip banana muffin ditempah oleh Faezah Nor. Hari ini dapt email dari Faezah, katanya"kak,tima kasih krn menyediakan choc chip banana muffin yg sedap.bau dia pun sedap.rasa sgt pisang dan choc chip dia..sedap sgt..nnt nk order lg" Itulah kata2 dari faezah. Alhamdulillah kalau faezah sukakan muffin tu.


Friday, 18 November 2011

Tempahan Aneka Brownies dan Kek

Disebabkan gambar-gambar dalam fotopages dah tak boleh view lagi, maka saya paparkan sebahagian tempahan aneka brownies pada bulan Ogos, Sept dan October 2011.

Carrot Walnut cake sebanyak 10 biji ditempah oleh Hamidah untuk dijadikan buah tangan masa balik kampung.

 Mr. Sidi dari Seremban order bluebarry marble cheese brownies untuk birthday anaknya.
Kek buah kukus tempahan dari En.Ramlay
Kek buah kukus tempahan dari Miza dan Lia
Carrot Walnut Cake dgn creamcheese 2 biji, b/berry marble cheeese brownies 2 biji dan kek buah kukus sebiji ditempah oleh Hamidah.
chocolate marble cheese brownies ditempah oleh Suraya
Ini juga ditempah oleh Suraya
Chocolate Oreo Brownies ordered by Yati from UKM

Chocolate Oreo Brownies ditempah oleh An-Nur
Blueberry Marble Cheese Brownies ordered by Suraya

Kek Buah Kukus ditempah oleh Fatiah dari UKM

Carrot Walnut Cake dgn cream Cheese
Swiss Roll ditempah oleh Miza
Choc Oreo Brownies ditempah oleh Yati dari UKM
Carrot Walnut Cake danchoc moist cake ditempah oleh Suraya
Chocolate Oreo Brownies ditempah oleh Munirah.

CWC dan CMC ordered by Suraya

Again, Suraya ordered CWC and CMC