Saturday 7 April 2012

Kek Carrot Walnut

Assalamualaikum semua.

Ada orang teringat-ingat  kek carrot saya dan ada orang kata kek carrot saya berhantu,makan sikit tak cukup lepas tu teringat-ingat. Percaya tak kalau satu dept order kek carrot lepas tu berjangkit-jangkit pula ke dept lain. Iklan dari mulut ke mulut ni yang saya suka! Jimat masa saya buat promosi.

Kek Carrot Walnut dengan topping cheese ditempah oleh staff KPAN untuk majlis perpisahan salah seorang staff KPAN

Fiza dari An-Nur pula order. Untuk majlis apa saya tak pasti.

Nor dari An Nur order cake carrot ni untuk promote pada adik iparnya.

En. Mahmud COO An Nur order untuk staff office

En. Ali staff An-Nur order untuk birthday isteri dan anaknya

Amy dari An-Nur order untuk birthday adiknya

No comments:

Post a Comment