Saturday 7 April 2012

Chocolate Oreo Brownies

Satu hari dapat sms dari kak Faridah. Tarikh sebenar memang saya tak ingat.Beliau order chocolate oreo Brownies . Beliau nyatakan nama penuhnya. Kenallah saya sebab beliau pernah sama2 belajar kat BWY tahun lepas. Saya sangka dia kenal saya masa dia sms tu.  Pada tarikh yang dijanjikan beliau pun datang ke rumah nak ambil brownies. Nampak aje muka saya beliau terus kata " eh macam kenallah, pernah jumpa kat mana ya". Oooh rupa2nya dia tak kenal saya masa dia order tu. Kelakar pula saya rasa
Apalah yang saya merepek ni , saja mengimbau cerita yang bagi saya sungguh lucu itu


Kak Faridah yang peramah tu beritahu tekaknya teringin sangat nak makan brownies. Itulah sebab dia order brownies ini.


Ini pula tempahan dari Aini. Aini pun teringin nak rasa kesedapan brownies oreo ni.

No comments:

Post a Comment