Tuesday 31 January 2012

TEMPAHAN UNTUK BIRTHDAY

Assalamualaikum semua,

Hari ini nak update tempahan semalam.

Kek ini ditempah oleh cikgu rosni untuk anak kawannya. Kek ice cream.  Permintaan customer ialah  chiffon strawberry, chocolate ice cream + oreo dan dihias dengan oreo. First time buat chocolate ice cream. Hari tu ada yang request nak chocolate ice cream tapi saya tak confident. Yang ini saya confident kan diri mencampurkan chocolate compound dalam adunan saya. Alhamdulillah menjadi chocolate ice cream saya. Sekarang sesiapa nak order kek ice cream yang ice creamnya dibuat sendiri ada banyak flavor ice cream yang boleh dipilih. Ada flavor coffee, chocolate plain, chocolate + oreo, vanila plain, vanila+oreo, raspberry, strawberry dan passion fruit(markisa).

Kek Ice cream size 8" , berat 1kg ++ harganya dari RM55. Kalau ada oreo kat dalam ice cream dan kat luar untuk hiasan harganya tambah RM3.



Tempahan mengejut oleh Siti dari Taman Tenaga. Petang order untuk ambik pukul 9.30 malam. Nasib baik saya tak sibuk maka bolehlah layan tempahan mengejut ni. Kalau kebetulan sibuk minta maaflah.

No comments:

Post a Comment