Monday 9 September 2013

DURIAN CREPE KINI KEMBALI

Assalamualaikum! Apa khabar semua!
Semoga semuanya sihat-sihat dan didalam lindunganNya.

Minggu ini saya nak buat open order untuk durian crepe. Ramai yang dah tanya bila nak buat durian crepe lagi! Dah rindu dengan durian crepe saya! " Durian crepe akak tak sama dengan durian crepe yang lain2 tu." . " Dua tiga tempat saya pergi tapi tak sama dengan durian crepe akak...akak punya terbaaiiik!, Bukan saya yang kata ya, tapi itulah feedback yang saya terima.

Ok, sesiapa yang masih berminat dan teringin nak rasa durian crepe saya, bolehlah order mulai sekarang. Order melalui sms/ call kat 0122733214. Open order ini ialah utk pick up hari Jumaat dan Sabtu iaitu 13hb dan 14hb Sept. Pick up time ialah selepas 12 tengahari.


 
1 paket ada 6 pcs dan harganya RM10
 

 
Boleh order sekarang untuk pick up pada 13hb sept dan 14hb sept selepas 12 tengahari.
SMS/CALL :0122733214
 
 

No comments:

Post a Comment