Saturday 11 February 2012

CHEESE TART LAGI

Assalamualaikum semua semoga sihat sejahtera bersama keluarga tercinta.
Saya sebenarnya kurang sihat, batuk dan selsema. Harap demam ni taklah melarat.
Dahlah orangnya demam,  oven kesayangan saya pun turut sakit. Dah tiga hari dah oven Zanusi tu sakit, api atasnya tak panas. Panggil orang datang repair tak datang2. Ada sesiapa tahu kat mana boleh hantar repair oven Zanusi jenis table top. Kalau oven ni tak dapat repair dengan cepat susahlah saya. Ini pun dah beberapa tempahan terpaksa ditolak. Huhu kalau ada sesiapa yang ada maklumat tolong informa ya.

OK jom tengok gambar cheese tart yang saya dah perap 4 ke 5 hari yang lepas.


Kak Radziah tempah lagi untuk kawan-kawan officenya. Yang dalam bekas plastik tu pack of 10 pcs.

Keesokan harinya kak Radziah tempah lagi 2 bekas untuk kawannya .

Fatiah dari UKM tempah untuk majlis anaknya.

Ucu jiran saya tempah untuk makan2 sekeluarga.

Wany jiran saya juga order 40 pcs masa cuti Taipusam .

Tempahan dari Wany.

No comments:

Post a Comment