Tuesday 15 November 2016

NOV DAN DECEMBER 2016

Assalamualaikum.

Ramai yg dah tanya jadual kelas bulan Nov.Saya nak minta maaf banyak2 sebab bulan November ini saya tak dapat buat kelas sebab banyak sangat aktiviti kekeluargaan yg perlu diberi perhatian. Kepada sesetengah orang saya dah berjanji utk adakan kelas pada 19 dan 20hb Nov tetapi kelas tersebut juga tidak dapat diadakan. Minta maaf banyak2.
Saya bercuti selama  sebulan pada bulan December nanti. In shaa Allah saya tiga beranak akan menunaikan umrah dari 7hb hingga 18hb Dec ini. Minggu pertama Dec saya sibuk dgn preparation utk ke sana dan sekembali dari sana nanti saya hendak berehat seketika dan mulakan kelas semula pada bulan Jan 2017. Doakan semua urusan kami sekeluarga dipermudahkan ya. Sekiranya ada salah dan silap kami minta maaf.
Panjang sikit celoteh saya kali ini.

No comments:

Post a Comment