Saturday 14 November 2015

PJJ ROJAK PAKISTAN

Alhamdulillah, ramai yg telah menghadiri kelas rojak Pakistan, mencuba buat sendiri di rumah. Feedback dari mereka rojak ni sedap dan ahli keluarga suka sangat. Ada juga yg telah mula dapat tempahan rojak. Boleh berniaga lepas ni.

Sebenarnya rojak ini sesuai untuk banyak majlis antaranya jamuan di office, rumah terbuka, jamuan hari jadi, aqiqah dan lain2.
Oleh itu tidak rugi anda belajar.

Bagi yg tak dapat hadir kelas secara live anda boleh join kelas PJJ Rojak Pakistan. Tidak perlu buang masa utk travel ke kelas. Dgn PJJ anda boleh belajar di rumah sendiri bila2 masa pun. Harga kasih sayang saya lanjutkan hingga akhir bulan ini. Cepat rebut peluang ini kerana saya yakin PJJ yang diadakan amat mudah difahami seperti anda berada di kelas yg diadakan secara live. Saya sediakan gambar dan video untuk anda mudah faham. PJJ Rojak Pakistan baru saya lancarkan hari ini. Jom join PJJ Rojak Pakistan. Berminat boleh hubungi saya di 0122733214

#SayabuatPJJRojakPakistan

Set rojak pakistan

Kuah rojak

No comments:

Post a Comment