Saturday 1 November 2014

JADUAL KELAS BULAN NOVEMBER 2014

Assalamualaikum,

Maafkan saya kerana asyik tertunda aje dari menaikkan jadual kelas. Dugaan demi dugaan dariNya. Selepas saya baik dari denggi, ayah saya pula menghadapi masalah usus tersumbat dan perlu melalui pembedahan.Berulang alik saya ke hospital tiap2 hari selama hampir 2 minggu melawat ayah. Sebulan dari tarikh pembedahan keputusan sample yang dihantar ke makmal keluar. Rupa-rupanya ayah mengidap kanser usus tahap kedua. Ayah kena menjalani proses kimoterapi yang akan bermula 1hb Nov, iaitu hari ini selama 6 bulan. Nasib baik rawatan kimoterapi itu hanya di rumah dan tidak perlu masuk ward.Ayah tinggal bersama adik lelaki di Kajang Perdana dan saya sekeluarga melawat ayah tiap2 hari selepas maghrib. Itulah rutin saya sekarang.  Doakan ayah saya cepat sembuh.

Dua bulan lebih saya berehat dari membuat kelas. November ini saya akan memulakan kelas seperti biasa dengan harga promosi sempena cuti sekolah. Kelas di jadual bawah ialah kelas beramai2. Kalau tak cukup peserta kelas kemungkinan tidak akan dijalankan.

No
Tarikh & Masa
Kelas
Yuran
Remarks
1
8hb Nov
10am-1pm

10am-12.30pm
Creamy cream puffs dan eclairs
-Adila
-Safri
90.00 seorang
Minimum Peserta 3 orang.
2
9hb Nov
10am – 4pm

Kelas pudding cake
-Blueberry cheese pudding    
 Cake
-Tiramisu Pudding Cake
-Gula Merah Cendol pudding 
 Cake
-Tutti Fruitti pudding cake

- Zila
-Dina
-           
200.00 seorang
Minimum peserta  3 orang
3.
15hb Nov
10am -2.30pm
Kelas Talam Savoury
-Talam macaroni berlapis inti
-Lapis kentang berinti

100.00 seorang
Minimum peserta  3 orang
4
16hb Nov
10am -3.00pm
Jappanese Crispy cream puffs dan Vanila Mille creepe
-Kamilah
-Dina
150.00 seorang
Minimum peserta 3 orang.
5
22hb Nov
10am-3.00pm
Brownies
-Banana butterscotch brownies
-Rich chocolate walnut brownies
-Chocolate orange wafer brownies
150.00
Minimum 3 orang peserta
6
23hb Nov
10am-3.00pm
Cheese Cake
-Apple Crumble Cheese Cake
-Blueberry cheese cake
150.00
Minimum 3 orang peserta
7
29hb Nov
10am-2.00pm
Kelas Aneka Tart
-blueberry cheese tart
-fruit tartlet
-chocolate badam tart
-tart telur
-apple pie
-Noriah
-Kak Shima
-Haida

180.00
Minimum 3 orang peserta
8
30hb Nov
10am 2.30pm
Butter Cake
-Cranberries butter cake
-Caramel Almond Butter Cake
120.00
Minimum 3 orang peserta



Untuk kelas personal akan dijalankan dari hari Isnin hingga Rabu. Sesiapa yang berminat dengan kelas personal boleh pilih tarikh dan call saya. Harga kelas personal berbeza dari harga di atas.
Untuk tempahan /pertanyaan tentang kelas sila call/wassap 0122733214

No comments:

Post a Comment