Tuesday 1 October 2013

JADUAL KELAS BULAN OCT 2013

Assalamualaikum,

Dah beberapa bulan saya tak publish jadual untuk kelas baking. Ini tidak bermakna saya dah tak buat kelas. Kesibukan saya menerima tempahan membataskan saya dari membuat kelas. Namun ada yang call/sms  bertanya tentang kelas personal. Untuk kelas personal saya tak ada masalah. Sesiapa yang berminat untuk belajar secara personal, boleh call/sms dan boleh bincang bila tarikh yang diingini.
Dibawah ialah jadual bulan Oct 2013. Hari bekerja saya buka pada sesiapa yang berminat untuk belajar secara hands on. Boleh call saya untuk tetapkan tarikh kelas.



TARIKH
KELAS
MASA
YURAN
12/10
(Sabtu)
Kelas Demo Rainbow Cake dan Red Velvet
 
Sekurang-kurangnya  4 peserta baru kelas akan dijalankan
 
9.30-3.00
 
 
RM100 seorang
13/10
(Ahad)
Kelas  demo kek buah bakar dan murtabak cracker

Kelas telah ditempah oleh
- Zaini
- masih ada kekosongan
9.30 – 1.00pm
RM100
seorang
19/10
(Sabtu)
Kelas demo creamy cream puffs n éclairs dan Japanese crispy cream puffs

Kelas telah ditempah oleh:
- Ezan Karim
- Angah
-masih ada kekosongan
 
 
9.30 – 2.00pm
RM100 seorang
27/10
Ahad
Kelas demo Kek Durian Musang King, Kek Oren Tropicana,  Kek Coffee Nut dan kek Nangka Mastura Jambu
 
Sekurang-kurangnya  4 peserta baru kelas akan dijalankan

kelas telah ditempah oleh
-kak Hazimah
- Zura
- Norliza
-masih ada kekosongan
9.30 – 5.00pm
R200 seorang

 

No comments:

Post a Comment