Monday 21 January 2013

BIRTHDAY CAKE

Assalamualaikum,

Saya memang ada banyak gambar yang tak sempat di masukkan dalam blog lagi iaitu gambar tempahan dan gambar kelas. Saya bagi laluan pada gambar tempahan birthday cake.

Strawberry Cheesecake tempahan Siti untuk birthday bulanan di pejabatnya.
 
 
 
Choc Moist Cake tempahan dari Jiran Setaman.
 
Chocolate Banana Cake tempahan dari siapa dah tak ingat tapi ingat dari West Country. Semakin pelupa saya ni.
 
 
 
Chocolate Banana Cake
 
 
 
Black Forest Cake tempahan kak Shima seksyen 4 untuk birthday anaknya. Terima kasih kak sebab selalu order dengan saya dan menyokong perniagaan saya ini.
  
 
Blueberry cheesecake tempahan Dr. Liza untuk anaknya
 
 
 
Red Velvet  tempahan Intan dari Nilai
 
 
 
Kek Tiramisu tempahan Siti untuk Birthday bulanan di pejabatnya. Dapat feedback yang kek ni sedap sangat. Terima kasih Siti, nanti bolehlah try kek-kek yang lain pula ya.
 
 
 
Ice cream cake tempahan Farah untuk emak dan abahnya.
 
 
 
Ice cream kek perasa strawberry tempahan kak Shima Seksyen 4 untuk anaknya.
 
 
Peacan Heaven tempahan Fiza
 
 
 
Baked Oreo Cheesecake tempahan dari Shikin dari Cheras
 
Red Velvet Tempahan dari Hafizah.
 
 
 
Blueberry Cake tempahan dari Dr. Suzana untuk anaknya
 
Tiramisu tempahan dari Abinya Adzra  untuk professornya di UKM
 
 

No comments:

Post a Comment